itretisektor | TS: Zlatá pecka pre seniorov
  • Registrácia do Zoznamu prijímateľov 2% na rok 2017

    Posledný deň uplynie 15.12.2016. Nepremeškajte šancu stať sa prijímateľom podielu zaplatenej dane. Viac info v políčku 2% z dane.
  • Ochrana osobných údajov

    O nevyhnutných opatreniach v rámci organizovania konferencie sa dočítate v prípadovej štúdii.
  • Zmeny v školskej legislatíve - schválené NRSR v prvom čítaní

    Stredné odborné školy pozor. V rámci prvého čítania bola schválená novela zákona o pedagogických zamestnancov a školského zákona. Zmeny sa týkajú SOŠ. Viac v spracovanej legislatívnej správe.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  •  
    01.09. - 15.12.2016
    Registrácia do Zoznamu prijímateľov 2% na rok 2017
  • Po tomto termíne sa už dodatočne nedá zaregistrovať! 
    15.12. - 15.12.2016
    Posledný deň na registráciu do Zoznamu prijímateľov 2% na rok 2017
  •  
    31.12. - 31.12.2016
    Posledný deň na použitie financií z 2%, získaných na účet v roku 2015 (za rok 2014)
  • Notárskou komorou SR. 
    15.01. - 15.01.2017
    Zverejnenie Zoznamu prijímateľov 2% pre rok 2017
  • Finančným riaditeľstvom SR 
    31.01. - 31.01.2017
    Zverejnenie ročného prehľadu prijímateľov 2% za rok 2016
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali na účet z 2% viac ako 3320 €
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% a auditu organizácie v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali z 2% viac ako 33000 €

TS: Zlatá pecka pre seniorov

ZLATÁ PECKA PRE SENIOROV

3.februára 2011 bolo v Prahe slávnostné vyhlásenie výsledkov kreatívnej súťaže Zlatá pecka 2010. Medzi ocenenými si prebrali cenu aj tvorcovia kampane STAROBA SA NÁS DOTÝKA, ktorou chce nadácia SOCIA upozorniť otázky týkajúce sa starostlivosti o seniorov.

Suťaž Zlatá pecka hodnotí a oceňuje najlepšiu kreatívnu prácu v oblasti reklamy a marketingovej komunikácie. Kampaň STAROBA SA NÁS DOTÝKA je výsledkom práce tvorivého tímu Creative department, ktorí si myšlienku Nadácie SOCIA úplne osvojili.

„Je to neuveriteľné ako sa naša spolupráca vyvíjala. Sme veľmi vďační, že tím Simony Bubánovej sa bez váhania chytil témy starých ľudí. To ako sme sa navzájom pochopili, jasne ukazuje aj kampaň, ktorú vytvorili. Staroba sa nás naozaj dotýka a čím skôr si to táto spoločnosť uvedomí, tým lepšie pre ňu.“

Vladislav Matej

riaditeľ nadácie SOCIA

Odborná porota Zlatej pecky vybrala 20 kreatívnych počinov ako to najlepšie, čo priniesla reklama v roku 2010 v Čechách aj na Slovensku. Medzi nimi sa ocitla aj kampaň STAROBA SA NÁS DOTÝKA, ktorá túto jeseň sprevádzala verejnú zbierku LIENKA POMOCI. Okrem poroty mala možnosť hlasovať aj česká a slovenská verejnosť za najlepšiu reklamu. Absolútnym víťazom hlasovania verejnosti sa stala práve kampaň nadácie SOCIA.

Môže byť lepšie ocenenie nášho snaženia? Verejnosť, ktorú chceme témou seniorov osloviť, považuje našu kampaň za najlepšiu. Je to výzva do tohto roka. Zbierka Lienka pomoci bude na jeseň znovu pokračovať. A my pevne veríme, že opäť úspešne. Nielen ako kreatívny počin, ale začiatok zmeny postoja ľudí k starším. Táto cena vlastne patrí seniorom – Zlatá pecka pre seniorov.

Vladislav Matej

riaditeľ nadácie SOCIA

Verejná zbierka Lienka pomoci je určená na rozvoj terénnych a ambulantných služieb pre seniorov. Práve tieto služby pomôžu seniorom ostať čo najdlhšie doma. Celá kampaň a zbierka sa mohla zrealizovať vďaka finančnej podpore ING Životnej poisťovne a firmy Shell a mnohým ďalším partnerom, ktorí pochopili, že staroba sa dotýka aj ich.

maria machajdíková

SOCIA – nadácia na podporu sociálnych zmien

machajdikova@socia.sk

0911 137 175



< Späť