itretisektor | Tlačová agentúra,Tlačové správy
  • Daňový výdavok súvisiaci so zakúpením automobilu v zahraničí

    Je poplatok, ktorý zaplatila MNO za účelom uvedenia zakúpeného auta do užívania daňovým poplatkom? Odpoveď môžete nájsť v spracovanej prípadovej štúdii.
  • ***Členský príspevok v športe - občianske združenia***

    Všetko o novej právnej úprave týkajúcej sa vyberania členských príspevkov v športe a jej dopade na občianske združenia (športové kluby) si môžete prečítať v spracovanom odbornom článku.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  • len tie MNO, ktorých úhrn 2% za rok 2014 je vyšší ako 3 320 EUR.  
    15.05. - 31.05.2016
    Povinnosť zverejniť presnú špecifikáciu použitia 2% v Obchodnom vestníku

TS: Voda nad zlato v Ugande?

itretisektor > Tlačová agentúra,Tlačové správy
Streda, 07. 05. 2014

Pitná voda a sanitačné zariadenia NIE SÚ pre deti v UGANDE samozrejmosťou. Spoločne to však MÔŽEME zmeniť!


Čítajte viac...

TS: Na Veľký festival maskotov príde aj HUGO

itretisektor > Tlačová agentúra,Tlačové správy
Pondelok, 28. 04. 2014

Hugo, maskot Hodiny deťom, sa predstaví v nedeľu, 4. mája 2014, na Veľkom festivale maskotov v bratislavskej ZOO. Spolu s ďalšími päťdesiatimi postavičkami, medzi ktorými nebudú chýbať postavičky z rozprávok, či maskoty rôznych firiem, spoločností a športových klubov, bude robiť to, čo má najradšej – radosť deťom. Ide zároveň aj o prvý event, ktorým možno podporiť 16-ty ročník Hodiny deťom – prvú verejnú zbierku pre deti na Slovensku. 


Čítajte viac...

TS: Piaty ročník Ceny Nadácie Orange má svojich víťazov

itretisektor > Tlačová agentúra,Tlačové správy
Piatok, 25. 04. 2014

Nadácia Orange už po piaty raz udeľovala mimovládnym organizáciám prestížnu Cenu Nadácie Orange. V aktuálnom ročníku sa o ocenenie uchádzalo až 110 nominovaných, čo je historicky najvyšší počet. Odborná hodnotiaca komisia za dlhodobé pôsobenie a prínos v oblasti vzdelávania, sociálnej inklúzie a komunitného rozvoja ocenila deväť mimovládnych organizácií. Okrem toho udelila v tomto ročníku aj jedno špeciálne ocenenie – Mimoriadnu cenu Nadácie Orange a tiež Cenu Nadácie Orange pre osobnosť za občiansku angažovanosť.


Čítajte viac...

TS: Kenskí učitelia sa prišli učiť na slovenské stredné školy

itretisektor > Tlačová agentúra,Tlačové správy
Utorok, 22. 04. 2014

Piati kenskí učitelia prišli na Slovensko, aby sa na našich školách učili rozvíjať prácu s modernými technológiami a podnikateľské zručnosti. Už dnes a v stredu si vyskúšajú so slovenskými učiteľmi a študentmi z Obchodnej akadémie v Leviciach, ako využívať tablet pri vyučovaní.


Čítajte viac...

TS: 3 000 € do dopravnej výchovy

itretisektor > Tlačová agentúra,Tlačové správy
Štvrtok, 17. 04. 2014

Nitrianska komunitná nadácia investuje do vzdelávania a bezpečnosti detí na cestách. Vďaka 10. ročníku fondu Bona via môže podporiť 3 najlepšie dopravné nápady v nitrianskom kraji. Úspešní žiadatelia si rozdelia granty v hodnote 3 000 €, ktoré sú financované z 2 % spoločnosti Granvia, a.s., koncesionára rýchlostnej cesty R1 PR1BINA.


Čítajte viac...

TS: Zuzana Kronerová, Petra Vajdová a ďalší na Voices Live 34

itretisektor > Tlačová agentúra,Tlačové správy
Streda, 16. 04. 2014

Na aprílovej Voices Live sa vo štvrtok 24. apríla predstaví speváčka Zuzana Homolová, kapela Bad Karma Boy, herečky Zuzana Kronerová a Petra Vajdová, hudobník a spisovateľ Pišta Vandal s knižkou Pekelná muzika, grafik a dizajnér Martin Jenča alias Žltý, vzdelávací projekt Učíme pre život a festival Nová dráma 2014. 


Čítajte viac...

TS: 8 nových mládežníckych projektov v kraji

itretisektor > Tlačová agentúra,Tlačové správy
Utorok, 15. 04. 2014

Mladí ľudia od 15 do 30 rokov sa uchádzali o grant v 11. ročníku grantového programu Mladí nitrianski filantropi (MNF) do 13. marca 2013. 


Čítajte viac...

TS: Granty v rámci projektu Nadácie SOV podporia 10 nádejných slovenských juniorov v individuálnych olympijských športoch

itretisektor > Tlačová agentúra,Tlačové správy
Štvrtok, 10. 04. 2014

Nadácia Slovenského olympijského výboru (SOV), Slovenská olympijská marketingová (SOM), a.s. a marketingoví partneri slovenského olympijského hnutia, spoločnosti Procter & Gamble a Coca-Cola, spoločne spustili projekt podpory mladých športovcov v individuálnych olympijských športoch. 


Čítajte viac...