itretisektor | Charitatívna reklama
  • Daňový výdavok súvisiaci so zakúpením automobilu v zahraničí

    Je poplatok, ktorý zaplatila MNO za účelom uvedenia zakúpeného auta do užívania daňovým poplatkom? Odpoveď môžete nájsť v spracovanej prípadovej štúdii.
  • ***Členský príspevok v športe - občianske združenia***

    Všetko o novej právnej úprave týkajúcej sa vyberania členských príspevkov v športe a jej dopade na občianske združenia (športové kluby) si môžete prečítať v spracovanom odbornom článku.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  • len tie MNO, ktorých úhrn 2% za rok 2014 je vyšší ako 3 320 EUR.  
    15.05. - 31.05.2016
    Povinnosť zverejniť presnú špecifikáciu použitia 2% v Obchodnom vestníku

Charitatívna reklama

Dôvodové správy (1)
Obsah je prístupný len pre registrovaných užívateľov.
Prosím prihláste sa, alebo ak ešte nie ste registrovaný, registrujte sa.

Na odskúšanie portálu je pre vás voľne prístupná časť Dobrovoľníctvo.
Odborné články (0)
V tejto časti sa nenachádza žiadny relevatný obsah.
Odborné stanoviská (0)
V tejto časti sa nenachádza žiadny relevatný obsah.
Príklady z praxe (0)
V tejto časti sa nenachádza žiadny relevatný obsah.
Súdne rozhodnutia (2)
Najvyšší správny súd ČR z 09.11.2006 - Rozdiel medzi reklamou a sponzorovaním
Vytvorené:19. 10. 2015
Autor:Mgr. Miriama Draškovičová
Zobraz celý text

Stěžovatel zastává názor, že označení sponzora nesmí obsahovat reklamní prvky; v případě, že jsou v něm obsaženy, je nutno ho považovat za reklamu a případně postihovat za nedodržování zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání. Dle stěžovatele nespočívá odlišnost mezi reklamou a sponzoringem v prvku za úplatu, a le v tom, že u reklamy dochází k propagaci nejen výrobce, ale i k podpoře prodeje jeho zboží, produktů, že je agresivnější a má přímo útočit na spotřebitele. Naopak sponzoring má spočívat pouze v propagaci jména či firmy sponzora. 

Najvyšší správny súd ČR z 27.06.2007 - Vzťah reklamy a sponzorovania a účel sponzorovania
Vytvorené:13. 10. 2015
Autor:Mgr. Miriama Draškovičová
Zobraz celý text

Stěžovatelka je toho názoru, že označení sponzora nesmí obsahovat reklamní prvky; jsou-li v něm obsaženy, je nutno jej považovat za reklamu. Porušuje-li tedy spot zákonem stanovená pravidla pro vysílání reklamy, je stěžovatelka dle svého názoru oprávněna postihovat takové nedodržení zákona. Stěžovatelka uvádí, že zákon neřeší důsledně, jak má sponzorský vzkaz vypadat; Stěžovatelka dále nesouhlasí s názorem městského soudu, že rozlišovacím prvkem mezi reklamou a sponzoringem je neexistence úplaty u sponzoringu. 

Odborné stanoviská k protokolom NKÚ (0)
V tejto časti sa nenachádza žiadny relevatný obsah.
Vzory dokumentov (0)
V tejto časti sa nenachádza žiadny relevatný obsah.
Register pojmov (0)
Obsah je prístupný len pre registrovaných užívateľov.
Prosím prihláste sa, alebo ak ešte nie ste registrovaný, registrujte sa.

Na odskúšanie portálu je pre vás voľne prístupná časť Dobrovoľníctvo.
Video (0)
Obsah je prístupný len pre registrovaných užívateľov.
Prosím prihláste sa, alebo ak ešte nie ste registrovaný, registrujte sa.

Na odskúšanie portálu je pre vás voľne prístupná časť Dobrovoľníctvo.

< Späť