itretisektor | TS: BrandCamp - víkend odborných skúseností, dobitia energie a prebudenia vášne
  • ***Možnosť zapojiť sa do tvorby návrhu novely Zákona o sociálnych službách***

    Poskytovatelia sociálnych služieb pozor! Nepremeškajte možnosť zapojiť sa svojimi podnetmi a návrhmi do tvorby plánovanej novely Zákona o sociálnych službách. Viac informácií môžete nájsť v tlačovej správe.
  • ***Infosemináre k eurofondovej výzve pre MNO z programu Efektívna verejná správa***

    Bližšie informácie môžete nájsť v uverejnenej tlačovej správe.
  • ***Výkon požiarnej kontroly v neprítomnosti štatutára***

    Viac k tejto problematike v odbornom článku.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali na účet z 2% viac ako 3320 €
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% a auditu organizácie v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali z 2% viac ako 33000 €
  • Financie z daňových priznaní môžu chodiť na účty prijímateľom aj v iných dátumoch – v závislosti od toho, kedy má daňovník termín na podanie daňového priznania.  
    30.06. - 30.06.2017
    Termín na prijatie poukázaných financií na účty prijímateľov od tých, ktorí podali do 31.03.2017 daňové priznania
  •  
    31.07. - 31.07.2017
    Termín na prijatie poukázaných financií na účty prijímateľov od zamestnancov

TS: BrandCamp - víkend odborných skúseností, dobitia energie a prebudenia vášne

Pre pracovníkov, dobrovoľníkov a priateľov neziskových organizácií pracujúcich s mladými ľuďmi pripravila Voices novú vzdelávaciu aktivitu. Jesenná víkendová škola BrandCamp zameraná na budovanie značky organizácie je nielen výbornou networkingovou príležitosťou, ale dáva účastníkom možnosť naučiť sa byť viditeľnejšími a úspešnejšími pri nadväzovaní partnerstiev a realizácii svojich aktivít. Pestrý program workshopu s päticou profesionálnych lektorov sa uskutoční v trenčianskom Hoteli Ostrov od piatku 30. septembra do nedele 2. októbra 2011. Online registrácia prebieha na www.voices.sk/brandcamp2011. BrandCamp finančne podporila Nadácia Intenda.

Cieľom novej vzdelávacej aktivity BrandCamp 2011 – jesenná škola o značke je posilnenie profesionálnych kapacít organizácií pracujúcich s mladými ľuďmi prostredníctvom víkendového workshopu zameraného na budovanie značky organizácie. Program umožní účastníkom získať nové informácie, nadobudnúť skúsenosti a lepšie spoznať prepojenie medzi stratégiou organizácie, jej imidžom a spôsobmi komunikácie. BrandCampu sa zúčastnia dvadsiati vybraní zástupcovia rôznych menších a stredných neziskových organizácií a občianskych združení, ktorí úspešne splnia podmienky registrácie a načas uhradia účastnícky poplatok pokrývajúci ubytovanie, stravu aj vzdelávanie. Workshop sa uskutoční v Hoteli Ostrov v Trenčíne od piatku 30. septembra do nedele 2. októbra 2011. Vďaka tomu, že projekt podporila Nadácia Intenda, je výška poplatku len 30 EUR.

Témy jednotlivých častí programu vybrala Voices na základe priamych konkrétnych skúseností a komunikácie s mimovládnymi organizáciami. O budovaní dôvery v cieľovej skupine bude hovoriť Petra Jankovičová, Account Director v komunikačnej agentúre Best Communications. O procese vytvorenia a rozvíjania identity a systému komunikácie podporujúceho napĺňanie poslania zase Ivan Ježík, riaditeľ Voices. O nástrojoch na internete a ich využití pre komunikáciu projektov účastníkom porozpráva Pavol Magic, šéf komunikácie v internetovej reklamnej sieti Etarget. Proces budovania vizuálnej identity účastníkom priblíži Jakub Ptačin, ktorý sa viac ako šesť rokov venuje grafickému dizajnu. Oblasť strategického plánovania a princípy líderstva pokryje trénerka a konzultantka Zora Pauliniová.

,,Ľudia sa radi učia aj pracujú. V každodennom zhone však niekedy nestíhame vzájomné povzbudenia a dobitie energie. BrandCamp poskytne účastníkom popri relevantnom a užitočnom odbornom programe aj jedinečnú príležitosť na znovuobjavenie nadšenia,“ hovorí Ivan Ježík, riaditeľ Voices.

Záujemcovia sa môžu prihlásiť na www.voices.sk/brandcamp2011   do 5. septembra 2011. Z nich organizátori vyberú 20 účastníkov. Zámerom Voices je pozvať aktívnych, motivovaných a otvorených ľudí, ktorým budú obsah a forma tohto vzdelávania čo najprospešnejšie v ich práci. BrandCamp finančne podporila Nadácia Intenda. Partnermi Voices pri realizácii sú Back Space a KC Aktivity.

Kontakt

Ivan Ježík

tel.: 0905 889 607, 02 5441 7940

e-mail: ivan.jezik@voices.sk



< Späť