itretisektor | TS: Výsledky prieskumu verejnej mienky o tom, ako sa Slováci správajú na internete
  • ***Opätovná skúšobná doba***

    V zverejnenej prípadovej štúdii sa dočítate, či je možné so zamestnancom dohodnúť opätovne skúšobnú dobu pri pracovnej zmluve na určitý čas.***
  • ***Potvrdenie o návšteve školy***

    V prípadovej štúdii sa dozviete, či je škola oprávnená vydať potvrdenie o návšteve školy aj rodičovi bez výkonu starostlivosti o dieťa.
  • ***Zavedenie inštitútu charitatívnej reklamy***

    NRSR schválila novelu zákona o dani z príjmov, v rámci ktorej došlo k zakotveniu inštitútu charitatívnej reklamy.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  •  
    01.09. - 15.12.2017
    Registrácia prijímateľov 2% u notára.

TS: Výsledky prieskumu verejnej mienky o tom, ako sa Slováci správajú na internete

Prieskum verejnej mienky na otázky darcovstva a filantropie na objednávku 4people, n. o., realizovala firma United Consultants v mesiacoch júl a august 2011 hĺbkovými rozhovormi a online prieskumom na vzorke 410 respondentov (internetová populácia vo veku 20 – 50 rokov).

Súbory:

< Späť