itretisektor | TS: Sagan inšpiruje aj charitu!
  • Nárok na 2% a nedodržanie termínu na zverejnenie špecifikácie

    Viac v spracovanej prípadovej štúdii.
  • Účasť žiaka oslobodeného z telesnej výchovy na lyžiarskom výcviku

    Môže sa žiak oslobodený od predmetu telesná výchova zúčastniť lyžiarskeho kurzu? Odpoveď môžete nájsť v spracovanej prípadovej štúdii.
  • Registrácia do Zoznamu prijímateľov 2% na rok 2017

    Posledný deň uplynie 15.12.2016. Nepremeškajte šancu stať sa prijímateľom podielu zaplatenej dane. Viac info v políčku 2% z dane.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  •  
    01.09. - 15.12.2016
    Registrácia do Zoznamu prijímateľov 2% na rok 2017
  • Po tomto termíne sa už dodatočne nedá zaregistrovať! 
    15.12. - 15.12.2016
    Posledný deň na registráciu do Zoznamu prijímateľov 2% na rok 2017
  •  
    31.12. - 31.12.2016
    Posledný deň na použitie financií z 2%, získaných na účet v roku 2015 (za rok 2014)
  • Notárskou komorou SR. 
    15.01. - 15.01.2017
    Zverejnenie Zoznamu prijímateľov 2% pre rok 2017
  • Finančným riaditeľstvom SR 
    31.01. - 31.01.2017
    Zverejnenie ročného prehľadu prijímateľov 2% za rok 2016
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali na účet z 2% viac ako 3320 €
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% a auditu organizácie v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali z 2% viac ako 33000 €

TS: Sagan inšpiruje aj charitu!

Zelené tričko získa nielen najaktívnejší cyklista na Tour de France, podobnú trofej dostane aj najaktívnejšia výzva na darcovskom portáli ĽudiaĽuďom.sk.

Netajíme sa, že nás inšpiroval Peter Sagan so svojou zbierkou zelených tričiek. Aj my chceme oceniť tých príjemcov, ktorí sú aktívni v oslovovaní darcov. Na konci augusta porota preto vyberie toho najlepšieho pomyselného šprintéra, ktorý okrem skutočného zeleného trička od nás dostane aj reklamný priestor od mediálnych partnerov v hodnote 12-tisíc eur,“ hovorí manažér portálu ĽudiaĽuďom.sk Roland Kyška.

Porota, v ktorej budú mať zastúpenie predstavitelia mediálnych partnerov, si bude všímať najmä kroky, ktoré príjemcovia urobili pre prezentáciu svojej výzvy na webe. Akými kanálmi sa snažili osloviť potenciálnych darcov, či aktualizovali svoju výzvu, ale aj jej úspech, teda počet darov. Víťazná výzva získa reklamnú kampaň v rádiu Jemné melódie v hodnote osemtisíc eur a tiež bannerovú reklamu za 4000 eur na partnerských portáloch teraz.sk, rodinka.sk, vyhravam.sk a kosickespravy.sk. Túto kampaň príjemca využije na propagáciu svojej výzvy a získa tak väčšiu šancu vyzbierať cieľovú sumu.

Výzvy na ĽudiaĽuďom.sk sú vlastne žiadosti o podporu, ktorými sa organizácie i jednotlivci obracajú na dobrodincov na webe. Tí si na darcovskom portáli môžu vybrať jednu i viaceré a veľmi jednoducho ich podporiť najmä prostredníctvom internet bankingu či zo svojej platobnej karty. Celý proces prebieha transparentne na internete, je pod úplnou verejnou kontrolou. V prípade, ak by príjemca nevyužil prostriedky na účel, ktorý uviedol vo výzve, darca má právo žiadať vrátenie daru.

Portál ĽudiaĽuďom.sk je spoločným dielom správcu národnej domény SK-NIC, a. s. a Centra pre filantropiu, n. o. V ostrej prevádzke funguje od októbra minulého roku a za ten čas prostredníctvom neho darcovia venovali viac ako 50-tisíc eur najmä ľuďom v núdzi, talentovaným umelcom, školám, mimovládnym organizáciám či samosprávam.


< Späť