itretisektor | TS: Sagan inšpiruje aj charitu!
  • *Okamžité skončenie zmluvného vzťahu medzi športovou organizáciou a profesionálnym športovcom*

    Viac k tejto problematike v odbornom článku.
  • 31.05.2017 - Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali na účet z 2% viac ako 3320 €

    Prijímatelia 2% pozor. Žiadosť o zverejnenie špecifikácie do Obchodného vestníka musí byť podaná skôr ako je posledný deň na zverejnenie (najneskôr 5 pracovných dní pred koncom lehoty na zverejnenie špecifikácie). Nepremeškajte túto povinnosť, pokiaľ Vám vznikla. V opačnom prípade Vám hrozí sankcia v podobe nezaradenia do zoznamu prijímateľov na rok 2018.
  • ***K možnosti vyplácania cestovných náhradách pri pracovnej ceste viacerých zamestnancov***

    Viac k tejto problematike v spracovanej prípadovej štúdii.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali na účet z 2% viac ako 3320 €
  • Financie z daňových priznaní môžu chodiť na účty prijímateľom aj v iných dátumoch – v závislosti od toho, kedy má daňovník termín na podanie daňového priznania.  
    30.06. - 30.06.2017
    Termín na prijatie poukázaných financií na účty prijímateľov od tých, ktorí podali do 31.03.2017 daňové priznania
  •  
    31.07. - 31.07.2017
    Termín na prijatie poukázaných financií na účty prijímateľov od zamestnancov

TS: Sagan inšpiruje aj charitu!

Zelené tričko získa nielen najaktívnejší cyklista na Tour de France, podobnú trofej dostane aj najaktívnejšia výzva na darcovskom portáli ĽudiaĽuďom.sk.

Netajíme sa, že nás inšpiroval Peter Sagan so svojou zbierkou zelených tričiek. Aj my chceme oceniť tých príjemcov, ktorí sú aktívni v oslovovaní darcov. Na konci augusta porota preto vyberie toho najlepšieho pomyselného šprintéra, ktorý okrem skutočného zeleného trička od nás dostane aj reklamný priestor od mediálnych partnerov v hodnote 12-tisíc eur,“ hovorí manažér portálu ĽudiaĽuďom.sk Roland Kyška.

Porota, v ktorej budú mať zastúpenie predstavitelia mediálnych partnerov, si bude všímať najmä kroky, ktoré príjemcovia urobili pre prezentáciu svojej výzvy na webe. Akými kanálmi sa snažili osloviť potenciálnych darcov, či aktualizovali svoju výzvu, ale aj jej úspech, teda počet darov. Víťazná výzva získa reklamnú kampaň v rádiu Jemné melódie v hodnote osemtisíc eur a tiež bannerovú reklamu za 4000 eur na partnerských portáloch teraz.sk, rodinka.sk, vyhravam.sk a kosickespravy.sk. Túto kampaň príjemca využije na propagáciu svojej výzvy a získa tak väčšiu šancu vyzbierať cieľovú sumu.

Výzvy na ĽudiaĽuďom.sk sú vlastne žiadosti o podporu, ktorými sa organizácie i jednotlivci obracajú na dobrodincov na webe. Tí si na darcovskom portáli môžu vybrať jednu i viaceré a veľmi jednoducho ich podporiť najmä prostredníctvom internet bankingu či zo svojej platobnej karty. Celý proces prebieha transparentne na internete, je pod úplnou verejnou kontrolou. V prípade, ak by príjemca nevyužil prostriedky na účel, ktorý uviedol vo výzve, darca má právo žiadať vrátenie daru.

Portál ĽudiaĽuďom.sk je spoločným dielom správcu národnej domény SK-NIC, a. s. a Centra pre filantropiu, n. o. V ostrej prevádzke funguje od októbra minulého roku a za ten čas prostredníctvom neho darcovia venovali viac ako 50-tisíc eur najmä ľuďom v núdzi, talentovaným umelcom, školám, mimovládnym organizáciám či samosprávam.


< Späť