itretisektor | TS: Sagan inšpiruje aj charitu!
  • ***Príručka pre mimovládne neziskové organizácie o čerpaní fondov EÚ***

    Stiahnuť túto príručku si môžete v Tlačovej agentúre neziskového sektora.
  • ***Zmluva o poskytnutí finančných prostriedkov z príspevku uznanému športu zo štátneho rozpočtu prostredníctvom rozpočtu MŠVVaŠ SR

    Vzorovú zmluvu môžete nájsť v inštitúte športová spoločnosť.
  • ***Neziskové organizácie dostali spolu viac ako 42 mil. € z 2 %***

    Viac v uverejnenej tlačovej správe.
  • 2% z dane: Sumár povinností žiadateľa k registrácií 2%

    Keďže registračné obdobie sa pomaly blíži, prinášame prehľad zákonných podmienok, ktoré musí organizácia splniť a postupu, ktorý musí dodržať, ak sa chce stať prijímateľom podielu zaplatenej dane. Viac v odbornom článku.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  •  
    01.09. - 15.12.2017
    Registrácia prijímateľov 2% u notára.

TS: Sagan inšpiruje aj charitu!

Zelené tričko získa nielen najaktívnejší cyklista na Tour de France, podobnú trofej dostane aj najaktívnejšia výzva na darcovskom portáli ĽudiaĽuďom.sk.

Netajíme sa, že nás inšpiroval Peter Sagan so svojou zbierkou zelených tričiek. Aj my chceme oceniť tých príjemcov, ktorí sú aktívni v oslovovaní darcov. Na konci augusta porota preto vyberie toho najlepšieho pomyselného šprintéra, ktorý okrem skutočného zeleného trička od nás dostane aj reklamný priestor od mediálnych partnerov v hodnote 12-tisíc eur,“ hovorí manažér portálu ĽudiaĽuďom.sk Roland Kyška.

Porota, v ktorej budú mať zastúpenie predstavitelia mediálnych partnerov, si bude všímať najmä kroky, ktoré príjemcovia urobili pre prezentáciu svojej výzvy na webe. Akými kanálmi sa snažili osloviť potenciálnych darcov, či aktualizovali svoju výzvu, ale aj jej úspech, teda počet darov. Víťazná výzva získa reklamnú kampaň v rádiu Jemné melódie v hodnote osemtisíc eur a tiež bannerovú reklamu za 4000 eur na partnerských portáloch teraz.sk, rodinka.sk, vyhravam.sk a kosickespravy.sk. Túto kampaň príjemca využije na propagáciu svojej výzvy a získa tak väčšiu šancu vyzbierať cieľovú sumu.

Výzvy na ĽudiaĽuďom.sk sú vlastne žiadosti o podporu, ktorými sa organizácie i jednotlivci obracajú na dobrodincov na webe. Tí si na darcovskom portáli môžu vybrať jednu i viaceré a veľmi jednoducho ich podporiť najmä prostredníctvom internet bankingu či zo svojej platobnej karty. Celý proces prebieha transparentne na internete, je pod úplnou verejnou kontrolou. V prípade, ak by príjemca nevyužil prostriedky na účel, ktorý uviedol vo výzve, darca má právo žiadať vrátenie daru.

Portál ĽudiaĽuďom.sk je spoločným dielom správcu národnej domény SK-NIC, a. s. a Centra pre filantropiu, n. o. V ostrej prevádzke funguje od októbra minulého roku a za ten čas prostredníctvom neho darcovia venovali viac ako 50-tisíc eur najmä ľuďom v núdzi, talentovaným umelcom, školám, mimovládnym organizáciám či samosprávam.


< Späť