itretisektor | TS: Sagan inšpiruje aj charitu!
  • ***Povinnosť zverejniť presnú špecifikáciu použitia 2% v Obchodnom vestníku - najneskôr do 31.05.2016***

    Prijímatelia pozor, špecifikáciu použitia prijatého podielu zaplatenej dane nestačí len zaslať na zverejnenie do 31.05.2016. V tomto termíne už musí byť zverejnená! Viac v prípadovej štúdii.
  • ***Oprava chyby vo zverejnenej špecifikácii použitia podielu zaplatenej dane***

    Vyskytla sa v súvislosti so zverejňovaním údajov do Obchodného vestníka chyba v špecifikácii? O tom, akým spôsobom v danom prípade postupovať ako aj o následkoch neodstránenia chýb, si môžete prečítať v spracovanej prípadovej štúdii.
  • Návrh novely Školského zákona bude predmetom rokovania vlády SR

    Návrh novely Školského zákona ako aj zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme budú predmetom najbližšieho zasadnutia vlády SR, konanom dňa 25.05.2016. O tom, či predkladané návrhy budú schválené Vám prinesieme informáciu už túto stredu. Sledujte nás. Legislatívne správy k návrhom môžete nájsť uverejnené na portáli.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  • len tie MNO, ktorých úhrn 2% za rok 2014 je vyšší ako 3 320 EUR.  
    15.05. - 31.05.2016
    Povinnosť zverejniť presnú špecifikáciu použitia 2% v Obchodnom vestníku

TS: Sagan inšpiruje aj charitu!

Zelené tričko získa nielen najaktívnejší cyklista na Tour de France, podobnú trofej dostane aj najaktívnejšia výzva na darcovskom portáli ĽudiaĽuďom.sk.

Netajíme sa, že nás inšpiroval Peter Sagan so svojou zbierkou zelených tričiek. Aj my chceme oceniť tých príjemcov, ktorí sú aktívni v oslovovaní darcov. Na konci augusta porota preto vyberie toho najlepšieho pomyselného šprintéra, ktorý okrem skutočného zeleného trička od nás dostane aj reklamný priestor od mediálnych partnerov v hodnote 12-tisíc eur,“ hovorí manažér portálu ĽudiaĽuďom.sk Roland Kyška.

Porota, v ktorej budú mať zastúpenie predstavitelia mediálnych partnerov, si bude všímať najmä kroky, ktoré príjemcovia urobili pre prezentáciu svojej výzvy na webe. Akými kanálmi sa snažili osloviť potenciálnych darcov, či aktualizovali svoju výzvu, ale aj jej úspech, teda počet darov. Víťazná výzva získa reklamnú kampaň v rádiu Jemné melódie v hodnote osemtisíc eur a tiež bannerovú reklamu za 4000 eur na partnerských portáloch teraz.sk, rodinka.sk, vyhravam.sk a kosickespravy.sk. Túto kampaň príjemca využije na propagáciu svojej výzvy a získa tak väčšiu šancu vyzbierať cieľovú sumu.

Výzvy na ĽudiaĽuďom.sk sú vlastne žiadosti o podporu, ktorými sa organizácie i jednotlivci obracajú na dobrodincov na webe. Tí si na darcovskom portáli môžu vybrať jednu i viaceré a veľmi jednoducho ich podporiť najmä prostredníctvom internet bankingu či zo svojej platobnej karty. Celý proces prebieha transparentne na internete, je pod úplnou verejnou kontrolou. V prípade, ak by príjemca nevyužil prostriedky na účel, ktorý uviedol vo výzve, darca má právo žiadať vrátenie daru.

Portál ĽudiaĽuďom.sk je spoločným dielom správcu národnej domény SK-NIC, a. s. a Centra pre filantropiu, n. o. V ostrej prevádzke funguje od októbra minulého roku a za ten čas prostredníctvom neho darcovia venovali viac ako 50-tisíc eur najmä ľuďom v núdzi, talentovaným umelcom, školám, mimovládnym organizáciám či samosprávam.


< Späť