itretisektor | TS: Sagan inšpiruje aj charitu!
  • Neziskovky všeobecne: Nová právna úprava platobných rozkazov II.

    Prečítajte si druhú časť odborného článku zameraného na alternatívnu formu uplatňovania peňažných nárokov.
  • Športová spoločnosť: K športovej korupcii ako novému trestnému činu

    O skutkovej podstate tohto nového trestného činu ako aj o samotných negatívnych dôsledkoch spojených s podaním žaloby a odsúdením za trestný čin športovej korupcie, si môžete prečítať v spracovanom odbornom článku.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  • Finančným riaditeľstvom SR 
    31.01. - 31.01.2017
    Zverejnenie ročného prehľadu prijímateľov 2% za rok 2016
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali na účet z 2% viac ako 3320 €
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% a auditu organizácie v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali z 2% viac ako 33000 €
  • Financie z daňových priznaní môžu chodiť na účty prijímateľom aj v iných dátumoch – v závislosti od toho, kedy má daňovník termín na podanie daňového priznania.  
    30.06. - 30.06.2017
    Termín na prijatie poukázaných financií na účty prijímateľov od tých, ktorí podali do 31.03.2017 daňové priznania
  •  
    31.07. - 31.07.2017
    Termín na prijatie poukázaných financií na účty prijímateľov od zamestnancov

TS: Sagan inšpiruje aj charitu!

Zelené tričko získa nielen najaktívnejší cyklista na Tour de France, podobnú trofej dostane aj najaktívnejšia výzva na darcovskom portáli ĽudiaĽuďom.sk.

Netajíme sa, že nás inšpiroval Peter Sagan so svojou zbierkou zelených tričiek. Aj my chceme oceniť tých príjemcov, ktorí sú aktívni v oslovovaní darcov. Na konci augusta porota preto vyberie toho najlepšieho pomyselného šprintéra, ktorý okrem skutočného zeleného trička od nás dostane aj reklamný priestor od mediálnych partnerov v hodnote 12-tisíc eur,“ hovorí manažér portálu ĽudiaĽuďom.sk Roland Kyška.

Porota, v ktorej budú mať zastúpenie predstavitelia mediálnych partnerov, si bude všímať najmä kroky, ktoré príjemcovia urobili pre prezentáciu svojej výzvy na webe. Akými kanálmi sa snažili osloviť potenciálnych darcov, či aktualizovali svoju výzvu, ale aj jej úspech, teda počet darov. Víťazná výzva získa reklamnú kampaň v rádiu Jemné melódie v hodnote osemtisíc eur a tiež bannerovú reklamu za 4000 eur na partnerských portáloch teraz.sk, rodinka.sk, vyhravam.sk a kosickespravy.sk. Túto kampaň príjemca využije na propagáciu svojej výzvy a získa tak väčšiu šancu vyzbierať cieľovú sumu.

Výzvy na ĽudiaĽuďom.sk sú vlastne žiadosti o podporu, ktorými sa organizácie i jednotlivci obracajú na dobrodincov na webe. Tí si na darcovskom portáli môžu vybrať jednu i viaceré a veľmi jednoducho ich podporiť najmä prostredníctvom internet bankingu či zo svojej platobnej karty. Celý proces prebieha transparentne na internete, je pod úplnou verejnou kontrolou. V prípade, ak by príjemca nevyužil prostriedky na účel, ktorý uviedol vo výzve, darca má právo žiadať vrátenie daru.

Portál ĽudiaĽuďom.sk je spoločným dielom správcu národnej domény SK-NIC, a. s. a Centra pre filantropiu, n. o. V ostrej prevádzke funguje od októbra minulého roku a za ten čas prostredníctvom neho darcovia venovali viac ako 50-tisíc eur najmä ľuďom v núdzi, talentovaným umelcom, školám, mimovládnym organizáciám či samosprávam.


< Späť