itretisektor | TS: Podporiť budúcich olympionikov môže so spoločnosťou P&G každý
  • ***Členský príspevok v športe - občianske združenia***

    Všetko o novej právnej úprave týkajúcej sa vyberania členských príspevkov v športe a jej dopade na občianske združenia (športové kluby) si môžete prečítať v spracovanom odbornom článku.
  • Kvalifikačné predpoklady na výkon opatrovateľskej služby

    O tom, či je možné na pracovnú pozíciu opatrovateľky zamestnať uchádzačku, ktorá má ukončené stredné odborné vzdelanie bez maturity v odbore masér/sanitár bez absolvovaného opatrovateľského kurzu, si môžete prečítať v spracovanej prípadovej štúdii.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  • len tie MNO, ktorých úhrn 2% za rok 2014 je vyšší ako 3 320 EUR.  
    15.05. - 31.05.2016
    Povinnosť zverejniť presnú špecifikáciu použitia 2% v Obchodnom vestníku

TS: Podporiť budúcich olympionikov môže so spoločnosťou P&G každý

Radosť, hrdosť, či pocit zjednotenia sú silné emócie, ktoré zažívame aj vďaka úspechom našich športovcov. Spoločnosť Procter & Gamble, hrdý sponzor Zimných olympijských hier v Soči 2014, sa preto rozhodla podporiť mladých športovcov, aby naše šance na zisk cenných olympijských kovov vzrástli i do budúcnosti. Pridať sa môže každý kúpou produktov P&G v sieti obchodného reťazca Tesco.

Športovci dokážu svojimi výkonmi strhnúť ľudí a vzbudiť v nich radosť, hrdosť na krajinu a zjednotiť ich tak, ako máločo. Aj takýmto spôsobom chceme ľudom prinášať radosť do života a zlepšovať jeho kvalitu, čo je aj cieľom našej spoločnosti,“ vysvetľuje Juraj Králik, zástupca spoločnosti Procter & Gamble.

Kampaň je tiež podporou a ocenením pre mladých športovcov, ktorí do prípravy na vrcholové výkony dávajú kus zo seba. Napokon, v kampani sa spája reálna pomoc aj dobrý pocit – každý človek má šancu finančne podporiť mladých športovcov bez toho, aby ho to stálo čokoľvek navyše. Stačí si do 28. februára 2014 zakúpiť produkt P&G v sieti Tesco. Presne 1% z predaných produktov najväčších značiek P&G bude venované olympijským nádejam. Do charitatívnej kampane sa rovnakým spôsobom zapojí aj spoločnosť Coca-cola.

Z podpory olympijských nádejí má radosť aj generálny sekretár SOV Jozef Liba: „Slovenský olympijský výbor veľmi teší, že spoločnosť Procter & Gamble podporuje aktivity SOV zamerané na mládež. Odrazom toho bol už mládežnícky tábor, ktorý sme spoločne organizovali po olympijských hrách 2012 v Londýne. Teraz v rámci našej spolupráce pôjde prostredníctvom Nadácie SOV finančná podpora priamo mladým športovcom. Veľmi sa na to tešíme a veríme, že sa tento program vydarí.

Sumu v minimálnej hodnote 20 000 eur prerozdelí Nadácia Slovenského olympijského výboru mladým vrcholovým športovcom v rámci Grantového programu P&G pre olympijské nádeje. O finančné prostriedky sa môžu uchádzať mladí športovci, ktorí dosahujú špičkové výsledky v niektorom z olympijských športov. Podrobnosti budú zverejnené na webstránke www.olympic.sk.

Kontakt:

Juraj Králik                                                           Zuzana Petruľáková    

Procter & Gamble Czech Republic s.r.o.             Comm s.r.o.

kralik.j@pg.com, 420 221 804 311                    petrulakova@comm.sk, 421 252 962 011



< Späť