itretisektor | TS: Podporiť budúcich olympionikov môže so spoločnosťou P&G každý
  • ***Príručka pre mimovládne neziskové organizácie o čerpaní fondov EÚ***

    Stiahnuť túto príručku si môžete v Tlačovej agentúre neziskového sektora.
  • ***Zmluva o poskytnutí finančných prostriedkov z príspevku uznanému športu zo štátneho rozpočtu prostredníctvom rozpočtu MŠVVaŠ SR

    Vzorovú zmluvu môžete nájsť v inštitúte športová spoločnosť.
  • ***Neziskové organizácie dostali spolu viac ako 42 mil. € z 2 %***

    Viac v uverejnenej tlačovej správe.
  • 2% z dane: Sumár povinností žiadateľa k registrácií 2%

    Keďže registračné obdobie sa pomaly blíži, prinášame prehľad zákonných podmienok, ktoré musí organizácia splniť a postupu, ktorý musí dodržať, ak sa chce stať prijímateľom podielu zaplatenej dane. Viac v odbornom článku.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  •  
    01.09. - 15.12.2017
    Registrácia prijímateľov 2% u notára.

TS: Podporiť budúcich olympionikov môže so spoločnosťou P&G každý

Radosť, hrdosť, či pocit zjednotenia sú silné emócie, ktoré zažívame aj vďaka úspechom našich športovcov. Spoločnosť Procter & Gamble, hrdý sponzor Zimných olympijských hier v Soči 2014, sa preto rozhodla podporiť mladých športovcov, aby naše šance na zisk cenných olympijských kovov vzrástli i do budúcnosti. Pridať sa môže každý kúpou produktov P&G v sieti obchodného reťazca Tesco.

Športovci dokážu svojimi výkonmi strhnúť ľudí a vzbudiť v nich radosť, hrdosť na krajinu a zjednotiť ich tak, ako máločo. Aj takýmto spôsobom chceme ľudom prinášať radosť do života a zlepšovať jeho kvalitu, čo je aj cieľom našej spoločnosti,“ vysvetľuje Juraj Králik, zástupca spoločnosti Procter & Gamble.

Kampaň je tiež podporou a ocenením pre mladých športovcov, ktorí do prípravy na vrcholové výkony dávajú kus zo seba. Napokon, v kampani sa spája reálna pomoc aj dobrý pocit – každý človek má šancu finančne podporiť mladých športovcov bez toho, aby ho to stálo čokoľvek navyše. Stačí si do 28. februára 2014 zakúpiť produkt P&G v sieti Tesco. Presne 1% z predaných produktov najväčších značiek P&G bude venované olympijským nádejam. Do charitatívnej kampane sa rovnakým spôsobom zapojí aj spoločnosť Coca-cola.

Z podpory olympijských nádejí má radosť aj generálny sekretár SOV Jozef Liba: „Slovenský olympijský výbor veľmi teší, že spoločnosť Procter & Gamble podporuje aktivity SOV zamerané na mládež. Odrazom toho bol už mládežnícky tábor, ktorý sme spoločne organizovali po olympijských hrách 2012 v Londýne. Teraz v rámci našej spolupráce pôjde prostredníctvom Nadácie SOV finančná podpora priamo mladým športovcom. Veľmi sa na to tešíme a veríme, že sa tento program vydarí.

Sumu v minimálnej hodnote 20 000 eur prerozdelí Nadácia Slovenského olympijského výboru mladým vrcholovým športovcom v rámci Grantového programu P&G pre olympijské nádeje. O finančné prostriedky sa môžu uchádzať mladí športovci, ktorí dosahujú špičkové výsledky v niektorom z olympijských športov. Podrobnosti budú zverejnené na webstránke www.olympic.sk.

Kontakt:

Juraj Králik                                                           Zuzana Petruľáková    

Procter & Gamble Czech Republic s.r.o.             Comm s.r.o.

kralik.j@pg.com, 420 221 804 311                    petrulakova@comm.sk, 421 252 962 011



< Späť