itretisektor | TS: Čo nájdete na univerzite v noci?

TS: Čo nájdete na univerzite v noci?

Celovečerné podujatie s názvom Night of chances (Noc príležitostí) pripravilo pre študentov vysokých škôl na 29. novembra občianske združenie Manageria. V priestoroch Fakulty manažmentu UK v Bratislave budú mať študenti možnosť stretnúť vrcholových riaditeľov viacerých firiem ako Google, Accenture, Heineken a ďalších.

Cieľom Noci príležitostí je priblížiť študentom firemnú kultúru rôznorodých firiem. Myslíme si, že poznanie firemnej kultúry a osobný dialóg s vrcholnými predstaviteľmi firiem napomáha študentom lepšie sa zorientovať na trhu práce,“ hovorí jeden zo spoluorganizátorov podujatia Stanislav Boledovič.

Program večera, so začiatkom o 19.00 hod., otvorí panelová diskusia s témou Firemná kultúra ako predpoklad úspechu. Nasledujú tri kolá workshopov jednotlivých firiem s tematickými prezentáciami a diskusiou. Individuálnu spätnú väzbu a odporúčania ako uspieť v náročných výberových konaniach dostanú účastníci od odborníkov v priebehu celého podujatia v tzv. network zónach.

Pozvanie na stretnutie so študentmi prijali zástupcovia spoločností: Accenture , Dell, Ernst & Young, Google, Heineken, McKinsey & Company, Poštová banka a Procter & Gamble.

Viac informácií a registrácia sú dostupné cez stránku nightofchances.sk

O organizátorovi

Manageria je občianske združenie, ktoré prispieva k rozvoju študentov vysokých škôl a mladých ľudí. Cieľom združenia Manageria je, aby na významných pozíciách na Slovensku boli schopní a slušní ľudia. Od roku 2008 preto realizuje vzdelávacie projekty, umožňujúce nadštandardné spojenie akademickej pôdy so svetom manažérskej a podnikateľskej praxe. V priebehu troch rokov Manageria realizovala viac ako 200 podujatí pre študentov a manažérov. Aktivity združenia spoznáte aj cez www.manageria.org

Informácie pre médiá:

Mgr. Martina Včelíková

Public relations manager

Manageria o.z.

T: 421 907 827 996,

martina.vcelikova@manageria.org


< Späť