itretisektor | 4 veci, ktoré je potrebné zmeniť vo fundraisingu
  • ***Povinnosť zverejniť presnú špecifikáciu použitia 2% v Obchodnom vestníku - najneskôr do 31.05.2016***

    Prijímatelia pozor, špecifikáciu použitia prijatého podielu zaplatenej dane nestačí len zaslať na zverejnenie do 31.05.2016. V tomto termíne už musí byť zverejnená! Viac v prípadovej štúdii.
  • ***Návrhy novely Školského zákona ako aj Zákona č. 553/2003 Z.z. – schválené vládou SR***

    Viac informácii je možné nájsť v tlačovej správe.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  • len tie MNO, ktorých úhrn 2% za rok 2014 je vyšší ako 3 320 EUR.  
    15.05. - 31.05.2016
    Povinnosť zverejniť presnú špecifikáciu použitia 2% v Obchodnom vestníku

4 veci, ktoré je potrebné zmeniť vo fundraisingu

Úroveň darcovstva vo svete sa vo vzťahu k HDP drží na relatívne stabilnej úrovni . Ako to zmeniť?

Podľa reportu: Growing Philantrophy in the United States, (autori Adrian Sargeant a Jen Shang) potrebujeme novú fundraisingovú paradigmu na to, aby sme dokázali túto úroveň zvýšiť.

Autori odporúčajú zamerať sa na 4 oblasti:

  1. Zlepšenie kvality vzťahov s donormi
  2. Rozvíjať dôveru verejnosti aj dôveru v občianskom sektore
  3. Identifikáciu nového "publika", komunikačných kanálov a nových spôsobov darovania (podpory), ktoré majú potenciál na rast
  4. Zlepšenie kvality vzdelávania a rozvoja v oblasti fundraisingu

Ako autori uvádzajú:

"...Fundraiseri musia ustúpiť od <obyčajnej> reakcie na také motívy donorov, ktoré sú títo donori schopní vedome komunikovať a sústrediť sa radšej na oveľa hlbšie pochopenie a  identifikáciu donorovej identity...". "Namiesto vnímania našich podporovateľov ako donorov, by sme sa na nich mali pozerať ako na individuality so svojimi filantropickými ašpiráciami a cieľmi."

Čo to znamená? Autori nám v oblasti fundraisingu radia zamerať sa nie na naše vlastné potreby, ale zaoberať sa potrebami a snami našich donorov. Ak im budeme pomáhať naplniť ich filantropické ambície - vtedy ich môžeme efektívne žiadať o podporu...

Spracované pre vašu inšpiráciu podľa: Katya´s Non-Profit Marketing Blog - http://nonprofitmarketingblog.com/


< Späť