itretisektor | 4 veci, ktoré je potrebné zmeniť vo fundraisingu
  • Registrácia do Zoznamu prijímateľov 2% na rok 2017

    Posledný deň uplynie 15.12.2016. Nepremeškajte šancu stať sa prijímateľom podielu zaplatenej dane. Viac info v políčku 2% z dane.
  • Povinnosť zriadeného prístupu riaditeľa do elektronickej schránky

    Viac v spracovanej prípadovej štúdii.
  • Ochrana osobných údajov

    O nevyhnutných opatreniach v rámci organizovania konferencie sa dočítate v prípadovej štúdii.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  •  
    01.09. - 15.12.2016
    Registrácia do Zoznamu prijímateľov 2% na rok 2017
  • Po tomto termíne sa už dodatočne nedá zaregistrovať! 
    15.12. - 15.12.2016
    Posledný deň na registráciu do Zoznamu prijímateľov 2% na rok 2017
  •  
    31.12. - 31.12.2016
    Posledný deň na použitie financií z 2%, získaných na účet v roku 2015 (za rok 2014)
  • Notárskou komorou SR. 
    15.01. - 15.01.2017
    Zverejnenie Zoznamu prijímateľov 2% pre rok 2017
  • Finančným riaditeľstvom SR 
    31.01. - 31.01.2017
    Zverejnenie ročného prehľadu prijímateľov 2% za rok 2016
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali na účet z 2% viac ako 3320 €
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% a auditu organizácie v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali z 2% viac ako 33000 €

4 veci, ktoré je potrebné zmeniť vo fundraisingu

Úroveň darcovstva vo svete sa vo vzťahu k HDP drží na relatívne stabilnej úrovni . Ako to zmeniť?

Podľa reportu: Growing Philantrophy in the United States, (autori Adrian Sargeant a Jen Shang) potrebujeme novú fundraisingovú paradigmu na to, aby sme dokázali túto úroveň zvýšiť.

Autori odporúčajú zamerať sa na 4 oblasti:

  1. Zlepšenie kvality vzťahov s donormi
  2. Rozvíjať dôveru verejnosti aj dôveru v občianskom sektore
  3. Identifikáciu nového "publika", komunikačných kanálov a nových spôsobov darovania (podpory), ktoré majú potenciál na rast
  4. Zlepšenie kvality vzdelávania a rozvoja v oblasti fundraisingu

Ako autori uvádzajú:

"...Fundraiseri musia ustúpiť od <obyčajnej> reakcie na také motívy donorov, ktoré sú títo donori schopní vedome komunikovať a sústrediť sa radšej na oveľa hlbšie pochopenie a  identifikáciu donorovej identity...". "Namiesto vnímania našich podporovateľov ako donorov, by sme sa na nich mali pozerať ako na individuality so svojimi filantropickými ašpiráciami a cieľmi."

Čo to znamená? Autori nám v oblasti fundraisingu radia zamerať sa nie na naše vlastné potreby, ale zaoberať sa potrebami a snami našich donorov. Ak im budeme pomáhať naplniť ich filantropické ambície - vtedy ich môžeme efektívne žiadať o podporu...

Spracované pre vašu inšpiráciu podľa: Katya´s Non-Profit Marketing Blog - http://nonprofitmarketingblog.com/


< Späť