itretisektor | 4 veci, ktoré je potrebné zmeniť vo fundraisingu
  • Nový zoznam prijímateľov 2% z dane na rok 2017 zverejnený

    Prinášame Vám oficiálny zoznam prijímateľov 2% na rok 2017.
  • Novela zákona o účtovníctve a možnosť verejnosti zapojiť sa do tvorby návrhu

    Neziskové účtovné jednotky pozor. Plánovaný návrh novely zákona o účtovníctve sa má dotknúť aj obsahu výročných správ. Viac v tlačovej správe.
  • ***Legislatíva - občianske združenia***

    Prinášame pre Vás legislatívnu správu k návrhu novely zákona o poskytovaní dotácií v pôsobnosti MVSR, v rámci ktorého sa reaguje aj na požiadavky občianskych združení, týkajúcich sa zabezpečovania finančných prostriedkov na technické zhodnotenie budov hasičských staníc, hasičských zbrojníc a hasičskej techniky.
  • ***Predbežná informácia k návrhu zákona o registri MNO***

    Viac v tlačovej správe.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  • Finančným riaditeľstvom SR 
    31.01. - 31.01.2017
    Zverejnenie ročného prehľadu prijímateľov 2% za rok 2016
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali na účet z 2% viac ako 3320 €
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% a auditu organizácie v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali z 2% viac ako 33000 €
  • Financie z daňových priznaní môžu chodiť na účty prijímateľom aj v iných dátumoch – v závislosti od toho, kedy má daňovník termín na podanie daňového priznania.  
    30.06. - 30.06.2017
    Termín na prijatie poukázaných financií na účty prijímateľov od tých, ktorí podali do 31.03.2017 daňové priznania
  •  
    31.07. - 31.07.2017
    Termín na prijatie poukázaných financií na účty prijímateľov od zamestnancov

4 veci, ktoré je potrebné zmeniť vo fundraisingu

Úroveň darcovstva vo svete sa vo vzťahu k HDP drží na relatívne stabilnej úrovni . Ako to zmeniť?

Podľa reportu: Growing Philantrophy in the United States, (autori Adrian Sargeant a Jen Shang) potrebujeme novú fundraisingovú paradigmu na to, aby sme dokázali túto úroveň zvýšiť.

Autori odporúčajú zamerať sa na 4 oblasti:

  1. Zlepšenie kvality vzťahov s donormi
  2. Rozvíjať dôveru verejnosti aj dôveru v občianskom sektore
  3. Identifikáciu nového "publika", komunikačných kanálov a nových spôsobov darovania (podpory), ktoré majú potenciál na rast
  4. Zlepšenie kvality vzdelávania a rozvoja v oblasti fundraisingu

Ako autori uvádzajú:

"...Fundraiseri musia ustúpiť od <obyčajnej> reakcie na také motívy donorov, ktoré sú títo donori schopní vedome komunikovať a sústrediť sa radšej na oveľa hlbšie pochopenie a  identifikáciu donorovej identity...". "Namiesto vnímania našich podporovateľov ako donorov, by sme sa na nich mali pozerať ako na individuality so svojimi filantropickými ašpiráciami a cieľmi."

Čo to znamená? Autori nám v oblasti fundraisingu radia zamerať sa nie na naše vlastné potreby, ale zaoberať sa potrebami a snami našich donorov. Ak im budeme pomáhať naplniť ich filantropické ambície - vtedy ich môžeme efektívne žiadať o podporu...

Spracované pre vašu inšpiráciu podľa: Katya´s Non-Profit Marketing Blog - http://nonprofitmarketingblog.com/


< Späť