itretisektor | Pripravujete kampaň? Nezabudnite na kreativitu!
  • *** Podmienky pre vydanie školského poriadku***

    O tom, aké sú podmienky pre vydanie školského poriadku a aký obsah má mať, si môžete prečítať v spracovanej prípadovej štúdii.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  • Financie z daňových priznaní môžu chodiť na účty prijímateľom aj v iných dátumoch – v závislosti od toho, kedy má daňovník termín na podanie daňového priznania.  
    30.06. - 30.06.2017
    Termín na prijatie poukázaných financií na účty prijímateľov od tých, ktorí podali do 31.03.2017 daňové priznania
  •  
    31.07. - 31.07.2017
    Termín na prijatie poukázaných financií na účty prijímateľov od zamestnancov

Pripravujete kampaň? Nezabudnite na kreativitu!

Na Slovensku je aktívnych viac ako 11000 verejnoprospešných organizácií, ktoré si navzájom konkurujú v prezentovaní svojich aktivít a potrieb voči verejnosti aj donorom.

Veľmi často sú prezentované kampane, ktoré majú "prvoplánovo" vyvolať v prijímateľoch emócie, či ľútosť (jednoduché prezentovanie detí, chorých či starých ľudí, zvieratiek,...) a podnietiť tak želanú aktivitu, na druhej strane však týmto v súčasnej dobe postupne dochádza k otupovaniu vnímania takýchto opakujúcich sa podnetov a teda aj k poklesu želanej aktivity, čím sa nedosiahne želaný efekt.

 Ako to zmeniť? Publikum je potrebné zaujať a prinútiť zamyslieť sa nad naším odkazom.

Takmer geniálny príklad ponúkla  Bungalow 25 zo Španielska.

Agentúra sa zamerala na pomoc pri šírení informácie o rastúcom počte chorých na rakovinu kože vo svete. V samotnom Španielsku každoročne zomrie na túto chorobu 700 ľudí. Agentúra sa preto rozhodla odprezentovať "miznutie" týchto životov na 700 sochách z ľadu v životnej veľkosti, ktoré boli umiestnené na rôznych miestach v Madride. Pretože  tieto sochy sa samozrejme pod vplyvom slnka začali roztápať, postupne strácali "svoje životy" tak, ako ich strácajú ľudia postihnutí týmto ochorením...

Excelentné.




< Späť