itretisektor | Pripravujete kampaň? Nezabudnite na kreativitu!
  • ***Povinnosť zverejniť presnú špecifikáciu použitia 2% v Obchodnom vestníku - najneskôr do 31.05.2016***

    Prijímatelia pozor, špecifikáciu použitia prijatého podielu zaplatenej dane nestačí len zaslať na zverejnenie do 31.05.2016. V tomto termíne už musí byť zverejnená! Viac v prípadovej štúdii.
  • ***Oprava chyby vo zverejnenej špecifikácii použitia podielu zaplatenej dane***

    Vyskytla sa v súvislosti so zverejňovaním údajov do Obchodného vestníka chyba v špecifikácii? O tom, akým spôsobom v danom prípade postupovať ako aj o následkoch neodstránenia chýb, si môžete prečítať v spracovanej prípadovej štúdii.
  • Návrh novely Školského zákona bude predmetom rokovania vlády SR

    Návrh novely Školského zákona ako aj zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme budú predmetom najbližšieho zasadnutia vlády SR, konanom dňa 25.05.2016. O tom, či predkladané návrhy budú schválené Vám prinesieme informáciu už túto stredu. Sledujte nás. Legislatívne správy k návrhom môžete nájsť uverejnené na portáli.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  • len tie MNO, ktorých úhrn 2% za rok 2014 je vyšší ako 3 320 EUR.  
    15.05. - 31.05.2016
    Povinnosť zverejniť presnú špecifikáciu použitia 2% v Obchodnom vestníku

Pripravujete kampaň? Nezabudnite na kreativitu!

Na Slovensku je aktívnych viac ako 11000 verejnoprospešných organizácií, ktoré si navzájom konkurujú v prezentovaní svojich aktivít a potrieb voči verejnosti aj donorom.

Veľmi často sú prezentované kampane, ktoré majú "prvoplánovo" vyvolať v prijímateľoch emócie, či ľútosť (jednoduché prezentovanie detí, chorých či starých ľudí, zvieratiek,...) a podnietiť tak želanú aktivitu, na druhej strane však týmto v súčasnej dobe postupne dochádza k otupovaniu vnímania takýchto opakujúcich sa podnetov a teda aj k poklesu želanej aktivity, čím sa nedosiahne želaný efekt.

 Ako to zmeniť? Publikum je potrebné zaujať a prinútiť zamyslieť sa nad naším odkazom.

Takmer geniálny príklad ponúkla  Bungalow 25 zo Španielska.

Agentúra sa zamerala na pomoc pri šírení informácie o rastúcom počte chorých na rakovinu kože vo svete. V samotnom Španielsku každoročne zomrie na túto chorobu 700 ľudí. Agentúra sa preto rozhodla odprezentovať "miznutie" týchto životov na 700 sochách z ľadu v životnej veľkosti, ktoré boli umiestnené na rôznych miestach v Madride. Pretože  tieto sochy sa samozrejme pod vplyvom slnka začali roztápať, postupne strácali "svoje životy" tak, ako ich strácajú ľudia postihnutí týmto ochorením...

Excelentné.




< Späť