itretisektor | Pripravujete kampaň? Nezabudnite na kreativitu!
  • Registrácia do Zoznamu prijímateľov 2% na rok 2017

    Posledný deň uplynie 15.12.2016. Nepremeškajte šancu stať sa prijímateľom podielu zaplatenej dane. Viac info v políčku 2% z dane.
  • Ochrana osobných údajov

    O nevyhnutných opatreniach v rámci organizovania konferencie sa dočítate v prípadovej štúdii.
  • Zmeny v školskej legislatíve - schválené NRSR v prvom čítaní

    Stredné odborné školy pozor. V rámci prvého čítania bola schválená novela zákona o pedagogických zamestnancov a školského zákona. Zmeny sa týkajú SOŠ. Viac v spracovanej legislatívnej správe.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  •  
    01.09. - 15.12.2016
    Registrácia do Zoznamu prijímateľov 2% na rok 2017
  • Po tomto termíne sa už dodatočne nedá zaregistrovať! 
    15.12. - 15.12.2016
    Posledný deň na registráciu do Zoznamu prijímateľov 2% na rok 2017
  •  
    31.12. - 31.12.2016
    Posledný deň na použitie financií z 2%, získaných na účet v roku 2015 (za rok 2014)
  • Notárskou komorou SR. 
    15.01. - 15.01.2017
    Zverejnenie Zoznamu prijímateľov 2% pre rok 2017
  • Finančným riaditeľstvom SR 
    31.01. - 31.01.2017
    Zverejnenie ročného prehľadu prijímateľov 2% za rok 2016
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali na účet z 2% viac ako 3320 €
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% a auditu organizácie v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali z 2% viac ako 33000 €

Pripravujete kampaň? Nezabudnite na kreativitu!

Na Slovensku je aktívnych viac ako 11000 verejnoprospešných organizácií, ktoré si navzájom konkurujú v prezentovaní svojich aktivít a potrieb voči verejnosti aj donorom.

Veľmi často sú prezentované kampane, ktoré majú "prvoplánovo" vyvolať v prijímateľoch emócie, či ľútosť (jednoduché prezentovanie detí, chorých či starých ľudí, zvieratiek,...) a podnietiť tak želanú aktivitu, na druhej strane však týmto v súčasnej dobe postupne dochádza k otupovaniu vnímania takýchto opakujúcich sa podnetov a teda aj k poklesu želanej aktivity, čím sa nedosiahne želaný efekt.

 Ako to zmeniť? Publikum je potrebné zaujať a prinútiť zamyslieť sa nad naším odkazom.

Takmer geniálny príklad ponúkla  Bungalow 25 zo Španielska.

Agentúra sa zamerala na pomoc pri šírení informácie o rastúcom počte chorých na rakovinu kože vo svete. V samotnom Španielsku každoročne zomrie na túto chorobu 700 ľudí. Agentúra sa preto rozhodla odprezentovať "miznutie" týchto životov na 700 sochách z ľadu v životnej veľkosti, ktoré boli umiestnené na rôznych miestach v Madride. Pretože  tieto sochy sa samozrejme pod vplyvom slnka začali roztápať, postupne strácali "svoje životy" tak, ako ich strácajú ľudia postihnutí týmto ochorením...

Excelentné.




< Späť