itretisektor | Pripravujete kampaň? Nezabudnite na kreativitu!
  • Nový zoznam prijímateľov 2% z dane na rok 2017 zverejnený

    Prinášame Vám oficiálny zoznam prijímateľov 2% na rok 2017.
  • Neziskovky všeobecne: Nová právna úprava platobných rozkazov II.

    Prečítajte si druhú časť odborného článku zameraného na alternatívnu formu uplatňovania peňažných nárokov.
  • Športová spoločnosť: K športovej korupcii ako novému trestnému činu

    O skutkovej podstate tohto nového trestného činu ako aj o samotných negatívnych dôsledkoch spojených s podaním žaloby a odsúdením za trestný čin športovej korupcie, si môžete prečítať v spracovanom odbornom článku.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  • Finančným riaditeľstvom SR 
    31.01. - 31.01.2017
    Zverejnenie ročného prehľadu prijímateľov 2% za rok 2016
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali na účet z 2% viac ako 3320 €
  •  
    31.05. - 31.05.2017
    Posledný deň na zverejnenie špecifikácie použitia financií z 2% a auditu organizácie v Obchodnom Vestníku u tých organizácií, ktoré v roku 2015 získali z 2% viac ako 33000 €
  • Financie z daňových priznaní môžu chodiť na účty prijímateľom aj v iných dátumoch – v závislosti od toho, kedy má daňovník termín na podanie daňového priznania.  
    30.06. - 30.06.2017
    Termín na prijatie poukázaných financií na účty prijímateľov od tých, ktorí podali do 31.03.2017 daňové priznania
  •  
    31.07. - 31.07.2017
    Termín na prijatie poukázaných financií na účty prijímateľov od zamestnancov

Pripravujete kampaň? Nezabudnite na kreativitu!

Na Slovensku je aktívnych viac ako 11000 verejnoprospešných organizácií, ktoré si navzájom konkurujú v prezentovaní svojich aktivít a potrieb voči verejnosti aj donorom.

Veľmi často sú prezentované kampane, ktoré majú "prvoplánovo" vyvolať v prijímateľoch emócie, či ľútosť (jednoduché prezentovanie detí, chorých či starých ľudí, zvieratiek,...) a podnietiť tak želanú aktivitu, na druhej strane však týmto v súčasnej dobe postupne dochádza k otupovaniu vnímania takýchto opakujúcich sa podnetov a teda aj k poklesu želanej aktivity, čím sa nedosiahne želaný efekt.

 Ako to zmeniť? Publikum je potrebné zaujať a prinútiť zamyslieť sa nad naším odkazom.

Takmer geniálny príklad ponúkla  Bungalow 25 zo Španielska.

Agentúra sa zamerala na pomoc pri šírení informácie o rastúcom počte chorých na rakovinu kože vo svete. V samotnom Španielsku každoročne zomrie na túto chorobu 700 ľudí. Agentúra sa preto rozhodla odprezentovať "miznutie" týchto životov na 700 sochách z ľadu v životnej veľkosti, ktoré boli umiestnené na rôznych miestach v Madride. Pretože  tieto sochy sa samozrejme pod vplyvom slnka začali roztápať, postupne strácali "svoje životy" tak, ako ich strácajú ľudia postihnutí týmto ochorením...

Excelentné.




< Späť