itretisektor | NASES: Zaujíma nás váš názor
  • Zápis údajov o konečnom užívateľovi výhod neziskovými organizáciami do 31.12.2019, nadáciami a neinvestičnými fondami, ktoré vznikli do 31.10.2018

  • Zmena zákona o športe prijatá NRSR

    pripravujeme článok k popisu zmien, sledujte náš portál.
 

Vyhľadávanie 2%

Kalendár

  •  
    01.01. - 31.12.2019
    Od 1.1.2019 zapisovať údaje do registra MNO v rozsahu podľa zákona o registri MNO
  •  
    01.09. - 15.12.2019
    od 1. septembra do 15. decembra je možné zabezpečiť notárske osvedčenie splnenia podmienok na prijatie 2%
  •  
    01.11. - 31.12.2019
    Povinnosť občianskych združení zaslať do 31.12.2019 údaje o organizačných jednotkách vzniknutých pred 1.1.2019

NASES: Zaujíma nás váš názor

Kam kliknete, keď chcete podpísať elektronický dokument? A čo spravíte, ak si chcete stiahnuť rozhodnutie?

Portál slovensko.sk redizajnuje niektoré funkcie vo svojich elektronických schránkach. Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) pripravuje niekoľko noviniek, ktorými chce pomôcť používateľom k intuitívnejšej práci. Preto prosí o spätnú väzbu. Tú môže zaslať každý, kto má záujem o lepšie a prehľadnejšie fungovanie e-schránky. Na vyskúšanie majú používatelia čas do 13. júla. Následne sa zmeny zapracujú tak, aby bolo elektronické vybavovanie lepšie a efektívnejšie. Nový spôsob práce v schránke môže otestovať každý a klikaním poskytnúť spätnú väzbu o intuitívnosti nových funkcií. Stačí sa iba riadiť pokynmi v hornej časti obrazovky. Celý proces zvládnete do piatich minút. V teste sú prezentované farebné návrhy nových častí elektronickej schránky. Zadanie prebehne vo forme niekoľkých krátkych úloh.

Stačí kliknúť na prvé miesto na obrazovke, ktoré vám príde najvhodnejšie. Klikajte intuitívne, nepremýšľajte dlho. Iba tak budeme môcť e-schránku prerobiť na užívateľsky prívetivejšiu,“ vysvetľuje proces Lukáš Sojka, generálny riaditeľ NASES. Niektoré prezentované návrhy sú väčšie a je možné posúvať sa hore a dole po stránke. „Na každý elektronický systém si musí používateľ zvyknúť. Ak máte viac bankových účtov a v telefóne nainštalovaných viac bankových aplikácií, v každej musíte prísť na to, ako sa orientovať. Avšak, mala by byť intuitívna. Tak sa snažíme pracovať aj my. Vopred by som sa chcel poďakovať všetkým, ktorí si nájdu chvíľku času na to, aby nám pomohli byť o niečo lepší,“ dopĺňa generálny riaditeľ NASES.

Testovanie bude ukončené v piatok 13. júla. Následne NASES vyhodnotí užívateľské správanie a nastaví funkcie podľa reálnych požiadaviek. Zlepšenie by mali užívatelia pocítiť už v priebehu leta. Link na testovanie nájdete na webovej stránke NASES alebo na tomto odkaze: https://nases.optimalworkshop.com/chalkmark/z36iqcn2


< Späť